آیا سه شنبه 9 آذر مدارس تعطیل است؟

اندیمشک موزیک - آهنگ،عکس،اس ام اس،فیلم،کلیپ،

تبلیغات سایت

 

آیا سه شنبه 9 آذر مدارس تعطیل است؟

سه شنبه مدرسه ها تعطیل است یا نه؟

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:هنوز درمورد امکان تعطیلی روز سه شنبه هیچ تصمیمی گرفته نشده. تصمیمات در این زمینه بر عهده دولت است و آموزش و پرورش به تنهایی اطلاعیه ای صادر نمی کند.

مسعود ثقفی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گویی درباره تعطیلات رسمی پیش رو در هفته جاری اظهار داشت:با توجه به این که روز های دو شنبه و چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شده است و در پی آن روز های پنج شنبه و جمعه نیز طبق روال دیگر روز ها تعطیل است اما هنوز درمورد امکان تعطیلی روز سه شنبه هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود:تصمیمات در این زمینه بر عهده دولت است و آموزش و پرورش به تنهایی اطلاعیه ای را صادر نمی کند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه به طور معمول سیاست دولت این است که بین تعطیلات رسمی را تعطیل اعلام نمی کند گفت:اگر روز سه شنبه مدارس شهر تهران تعطیل شود اطلاعیه آن از طرف دولت به زودی اعلام خواهد شد.
مدارس کشور روز سه شنبه دایر است

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش گفت:تمام مدارس کشور روز سه شنبه 9 آذر ماه دایر است.

زهرا اسماعیلی اظهارکرد:امر تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست و پویایی و تحرک در مسیر توسعه و بالندگی کشور امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید بر اهمیت تلاش و کار مضاعف در دستگاه های اجرایی به ویژه نهاد آموزش و پرورش یادآورشد:آموزش و پرورش به عنوان عظیم ترین دستگاه اجرایی کشور با وظیفه خطیر فرهنگسازی، نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در راستای تعلیم و تربیت دارد و این مهم جز به همت و پشتکار اقشار فرهنگی و همراهی و همدلی خانواده ها و دانش آموزان امکان پذیر نخواهد بود.


مطالب مرتبط