ایلیا منفرد خواننده پاپ بستری شد + عکس

اندیمشک موزیک - آهنگ،عکس،اس ام اس،فیلم،کلیپ،

تبلیغات سایت

 

ایلیا منفرد خواننده پاپ بستری شد + عکس

بستری شدن ایلیا منفرد در بیمارستان

ایلیا منفرد خواننده و آهنگساز سبک پاپ است. او در 1376 با آهنگ "گل ارکیده" به شهرت رسید. ایلیا منفرد آهنگساز و خواننده قدیمی موسیقی پاپ کشورمان که با قطعه «گل ارکیده» توانست در میان مخاطبان مطرح شود، بعد از ظهر امروز به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

بهراد رضا زاده از دوستان نزدیک ایلیا منفرد بیان کرد:متاسفانه ساعت هشت صبح امروز ایلیا به دلیل عارضه قلبی در بخش سی سی یو یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و هم اکنون با وضعیت پایداری در این بخش به سر می برد. البته تا آنجا که تیم پزشکی به ما اطلاع دادند وی باید حداقل تا چهار روز در این بخش حضور داشته باشد تا بعد از بهبودی نسبی به بخش منتقل شود.

ایلیا منفرد

بستری شدن خواننده موسیقی پاپ ایلیا منفرد در بیمارستان

وی ادامه داد:متاسفانه طی ماه های اخیر بسیاری از دوستان و هنرمندان از وی خبری هم نمی گرفتند در حالیکه با همین احوالپرسی های کوچک می توانستیم فضا را به سمتی هدایت کنیم که حال و روز این خواننده در این شرایط قرار نگیرد.

ایلیا منفرد در 22 فروردین 1355در تهران متولد شد؛ و از هفت سالگی نواختن گیتار را آغاز کرد وی شاگرد استاد محمد نوری می باشد و پدرش سرلشکر ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ ایران عراق بود. پدرش در سال 1392 به علت جراحات جنگ درگذشت . ایلیا منفرد در 11 خرداد ماه سال 1393 برای بدرقه تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران ترانه اجرا کرد. آهنگسازی و تنظیم این قطعه بر عهده خود ایلیا منفرد است.

ایلیا منفرد

ایلیا منفرد خواننده موسیقی پاپ

ایلیا منفرد آخرین بار در سال 1382 ترانه اجرا کرده بود که بالاخره بعد از سکوتی 10 ساله وی اعلام کرد که قرار است آلبومی به نام «برای همه سالهایی که گذشت» در آبان ماه سال 93 منتشر شود. وی به شدت از عملکرد وزارت ارشاد انتقاد کرد و گفت:متأسفانه دوستان در دفتر موسیقی وزارت ارشاد آنطوری که قول می دهند عمل نمی کنند. این دوستان باعث می شوند که پروسه های اداری برای کسب مجوز بسیار طولانی تر از آن چیزی باشد که ما تصور می کنیم.
ایلیا منفرد خواننده پاپ بستری شد + عکس


مطالب مرتبط